Second try in Guanajuato

 
 
 
 
 
 
My parents were talking last night of how happy they are to have me after a third try! Since I was carefully planned my parents know exactly where and when they was "trying to have me". First try was in USA, second try in Guanajuato in Mexico. Well, as we all know they did not get lucky that time...but lucky for them that Guanajuato was an amazing city! All the houses were painted in all of rainbow colors, the food were good and since one of the oldest university is in Guanajuato there are things happening all the time.
And if you are not sensitiv, the mummy museum is...hmm..special!
 

Mina föräldrar pratade igår om hur lyckliga de är att ha mig på tredje försöket! Eftersom jag var planerad så vet mina föräldrar exakt när och var "försöket" ägdes rum. Första försöket var i USA och andra i Guanajuato i Mexico. Väl, som vi alla vet så fick de inte turen med sig i andra försöket, men tur för de att Guanajuato är ett riktig cool stad! Alla hus var målade i alla regnbågens färger, maten var super god och eftersom en av äldsta universitet ligger i Guanajuato fanns det mycket som hände hela tiden.
Och är du inte känslig, mumie museum är...hmmm...speciellt!
1 Robex Lundgren:

skriven

finna bilder

Svar: Tack Robex!
Mirabelle

2 marianorrgard:

skriven

jag älskar alla färgglada hus!! :) Själv drömmer jag lite om att bo i ett blått eller turkos hus :)

Kommentera här: