Shade of green

 
An update of my eyes color! It's so interessting to see how the color can change from now and then! And now my eyes are more green than grey like they use to be. It's between dark green and grey depending of the light in the room. My mum has an old friend with the most amazing eyes color ever! Her eyes could shift from green, grey or blue depending of the weather! I wish to have that! Well, the story of my eyes color is to be continue...
 
Lite uppdatering om min ögonfärg! Det är kul att se då och då hur mina ögonfärg förändras med tiden. Just nu är de mer gröna än gråa som de brukar vara. Någonting mellan mörkt grön och grå beror på ljuset i rummet. Min mamma har en vännina som har den häftigast ögonfärg som kan skifta från grönt till grå eller blå beror på vädret! Såna vill jag också ha! Nåja, mera uppdateringar om min ögonfärg kommer inom en snar framtid..

Kommentera här: