More of Verzasca

 If you are not careful you can get sucked by the strong current! 
 
Here are some more photos of this magical place Valle Verzasca! This place is now first on my mums list "Best of Switzerland". We had some fun and we had some arquement by the river. It's annoying when two adults such as my parents can't get along on such a beautiful place! But at the end of the day we were happy and dad even jump into the water not only once but twice! The worse part of a great vaccation is coming home! We came home late last evening and my mum can't find me with all this mess in the house! I'm hiding behind the pile of dirty laundry!😂 Dad just left us for work and we already miss him! Thanks you dad for making this great trip possible!❤️
 
Här kommer några fler bilder på denna magiska plats Valle Verzasca! Denna plats ligger nu på toppen av mammas lista " Best of Switzerland". Vi hade kul och vi hade lite bråk vid floden. Det är väldig jobbig när två vuxna människor som mina föräldrar inte kan samsa på ett sånt underbar ställe! Men i sluten av dagen var vi alla glada och pappa hoppade även i vattnet inte bara engång utan två gånger! Det värsta med en bra semster är att komma hem! Vi kom hem sent igår kväll och min mamma kan inte hitta mig bland alla saker utspridda i huset! Jag gömmer mig bakom en berg av smutsiga kläder!😂 Pappa lämnade oss nydligen för jobbet och vi saknar honom redan! Tack pappa som gjorde att denna underbara resa blev verklig!❤️
1 Sammi Fann:

skriven

Wow! Så härligt det ser ut! Dina bilder får mig att verkligen vilja besöka Schweiz en dag! :) Visste inte om att ni hade så fin natur där! Stor kram, Sammi

Svar: Jo kom kom till Schweiz!;) Ni kan bo hos oss!
Mirabelle

2 Marias Memoarer:

skriven

Alltså denna plats är ju bara magisk! :)

3 Sammi Fann:

skriven

Tack vad snällt! Får se om det blir möjligt för en sådan resa i framtiden, har just nu en bulle i ugnen som väntar på att få se världen :) Stor kram!

Svar: Nej men vad rolig! Ett stort grattis! Vet ni om det blir en pojke eller flicka? När är förlossning beräknad?
Mirabelle

4 Sammi:

skriven

Det är beräknat till årskiftet 😄 Vi tänkte inte kolla upp könet denna gång, det får bli en överraskning. Kram

5 Kaffemorsan :

skriven

Efter att ha sett diabilder är jag nu såld på Schweiz. Nu bara måste jag ju resa dit. Fantastiska bilder!

Kommentera här: