Wherever she goes...

 
 
Wherever my mum is I'm there beside, under, behind or over her. I'm infact all over her! I'm drooling, biting, pulling, kissing, caressing, whining and laughing and I just can't get enough of her! My mum on the other hand seems very annoyed sometimes. She would say "Mirabelle! Please go play with your toys! Just for awhile! Please please!!!". But I don't want to so I just stay there by her side. Wherever she goes I follow...aaallll daaay looong!❤️
 
Var min mamma än befinner sig så finns jag där bredvid, under, bakom eller över henne! Jag biter, drar, river, dreglar, pussar, smeker, gnäller och skrattar och jag kan inte få nog av henne! Min mamma däremot verkar irriterad ibland. Hon kan säga " Mirabelle! Snälla gå lek med dina leksaker! Snälla snälla! Bara för en liten stund!!". Men det vill jag inte så jag stannar kvar hos henne. Var hon än går så följer jag efter...heeelaaa daaan!❤️
1 Sammi Fann:

skriven

Hej Dawan! Grattis till eran dotter, hon är så bedårande söt! Jag tycker att din blogg är då bra, man får en inblick i er vardag och det blir även en fin "dagbok" till er fina dotter när hon blir äldre. Jag använder inte FB så mycket, har du möjligtvis instagram?

Många kramar, Sammi (fd. Samyee Lo)

Svar: Hej!! Vad lustig för att jag tänkte på dig för ett tag sen. Kanske just för att du aldrig syns på facebook! Mitt insta: @plommon. Hoppas att du är aktiv där sku vara kul att följa er!❤️
Mirabelle

Kommentera här: