Feeling hot

 
 We are besties forever❤️
 
I wrote once before that doing something for the first time with a baby can be very challenging. And the hardest challenge so far must be my first fever! Last friday and yesterday I had fever over 39 degres and my parents were worried sick! I was crying alot and my parents tried to do everything they can to make me smile. For them it was hard to see me ill and so sad!😢  And we know that there will be alot more of sickness to come, this is just the begining!😳
Today I have less fever but my mood isn't still on the top. Let's hope for a fever free baby tomorrow. 
 
Jag skrev tidigare att göra någonting för första gången med en bebis kan vara en utmaning och den svåraste utmaningen hittils måste vara min första feber! I fredags och igår hade jag feber över 39 grader och mina föräldrar var sjukt oroliga! Jag grät ofta och mina föräldrar försökte göra så gott dom kunde att göra mig glad. Det var hjärtskärande för dom att se mig ha ont och vara ledsen!😢 Och vi vet att det kommer flera av såna sjukdagar, det här är bara början!😳
Idag har jag haft mindre feber, men mitt humör är fortfarande inte på topp. Hoppas nu att vi har ett feberfri barn imorgon.
1 Helena :

skriven

Å jag har samma här My har haft 40 grader sedan i går , tror att det är 3 dagars febern för hon har inget annat inge snor eller hosta. De klarar mer än vi! Hoppas hon blir frisk snart! Måste säga att hon e en riktig going💜 kram kran

Svar: Tack Helle! Man kanske vänjer sig efter ett tag? Du som har tre barn borde vara expert på småttingar!
Mirabelle

Kommentera här: