Love hurts

 
My mum can't deal with all the love she has for me!  She says it's way to big for her heart and that loving me gives her a heart ache so she just want to run into the forest and scream the loudest and the longest she can " I looovee youuu Miraaaabeellee" as she pound her painted chest. She wants to pull her hair out, stamp her feet and cry out loud because it hurts her that much to love me.😳 She can't just bare the pain!
Isn't that scary? It sound like a psychopath from a scary movie! 😨
And you, have you ever love someone this crazy much?
 
Min mamma kan inte hantera all kärlek hon har för mig! Hon säger att kärleken är alltför stor för hennes hjärta och att det gör ont att älska mig. Så ont att hon vill springa in till skogen och skrika så mycket och så högt hon orkar " Jaaag äälskaaar diiig Miraaabeeelle!" samtidig som hon bultar sig på brösten med nävarna. Hon vill dra av sitt hår, stampa sina fötter och gråta rakt ut av smärta av att älska mig så mycket.😳 Hon klarar inte av smärtan! 
Är det inte läskig tycker ni? Det låter som om psychopat från en skräckfilm!😨
Och ni, har ni älskat någon så galen mycket?
1 Thaimorsan.se:

skriven

Kolla upp appen eller boken The Wonder weeks,, appen finns på franska men engelska är gratis. Använde den med Tilda. Då förstår du kanske lite mer vad som händer med de små i olika faser. Faktiskt bra.

Svar: Tack! Har haft det sen hon föddes. Själv tycker jag att appen är bara ok, det är kul att veta vad hon går igenom som faser men jag tycker oftas att det inte är tillräcklig och då går jag mycket till forum för föräldrar för mer berättelse och info.
Mirabelle

2 Thaimorsan.se:

skriven

Ja den ger inte allt och allting stämmer inte helt. Det ät iaf bra riktlnjer för vad de små går igenom. Gratis versionen är kortfattad.

Kommentera här: